La nueva, mucho gusto! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Blok - WaarBenJij.nu La nueva, mucho gusto! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Blok - WaarBenJij.nu

La nueva, mucho gusto!

Blijf op de hoogte en volg Julia

06 September 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Holaaaaaaaa!
Laten we maar meteen in het Spaans beginnen want ik spreek tegenwoordig meer Spaans dan Engels. Donderdag ben ik echt begonnen met mn internship, jippie eindelijk! Ik kwam binnen en mocht meteen mee gaan lopen met Dora, de supervisor. Samen hebben we gecontroleerd of kamers schoon waren, of gasten optijd uitgecheckt waren (si, suico! = ja hij is leeg), of alles in de kamer naar functioneren werkte en ik ben aan de hele housekeepingcrew voorgesteld als: La nueva (de nieuwe). Waarop iedereen antwoorde: Hablo Espangol? Toen zei ik: si un poco en toen zeiden ze Mucho gusto (leuk je te ontmoeten)! Verder heb ik een overload aan informatie gekregen van Isela, de Housekeepingmanager en tevens de enige persoon die Engels spreekt op de hele afdeling.

S'middags was er een awarduitreiking. Elk kwartaal gebeurd dit, er was een busje gehuurd waar iedereen een soort slushpuppie kon halen, er waren echte prijzen en er werden speeches gehouden en foto's gemaakt. Helemaal Amerikaans dus. Ik heb de general manager ontmoet, een hele aardige vrouw en ook "de big boss" was van de partij.

Vandaag ging om half 6 de wekker, dat wordt mn nieuwe routine als ik om 8:00 moet beginnen met mn shift dus dat wordt nog wel even wennen. Ik heb een soort prikbord behangen met papier en er foto's opgehangen en het helemaal versierd. Het was werkelijk waar het lelijkste wat ik ooit gemaakt heb maar natuurlijk hoorde ik "you did a great job". Ik heb nog een wat uitgebreidere rondleiding gehad door het hotel en heb het verschil gehoord tussen alle kamers. Ik ga ben ik bang niet alles onthouden maar Isela zei " it will come by time" dus daar ga ik dan maar van uit. Ik moest een drugstest doen (heel normaal hier, doet iedere nieuwe werknemer no worries) dus ik ben eerder weggegaan en heb nu dus lekker vroeg weekend want morgen en overmorgen ben ik vrij! Uitslapennnnnnnnnnnn!!

Jullie mogen trouwens best reageren in de comments below, dan weet ik dat ik in elk geval niet voor Janneman zit te schrijven :).

MUCH LOVE

  • 07 September 2013 - 10:11

    Laura:

    leuk juul! hier ook veel spaans, weinig/geen engels ;)
    geniet er lekker van!

  • 07 September 2013 - 18:29

    Mama:

    Nou, je schrijft niet voor niks hoor! Ik zit te wachten op je nieuwe verslagen. Wat zal je goed spaans spreken bij terugkomst! Veel leuker om het zo te leren dan uit je boeken. Veel plezier en vroeg opstaan went echt.
    Dikke kus

  • 09 September 2013 - 16:47

    Yvette Fransen:

    juuuulkeeee! leuk zo om jouw verhalen te lezen, compleet anders dan wat ik hier tot nu toe aan het uitvreten ben haha! het kan trouwens ook maar een iemand gebeuren om kaartjes voor gisteren te kopen;)
    Snel een keer skypen, kusjeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Hotel Management School Maastricht student. Going on internship to Washington D.C.

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 6599

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 02 Augustus 2015

Op exchange in Chili

28 Augustus 2013 - 10 Februari 2013

Internship USA

Landen bezocht: