i'm so excited - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Julia Blok - WaarBenJij.nu i'm so excited - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Julia Blok - WaarBenJij.nu

i'm so excited

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

24 Augustus 2013 | Nederland, Woerden

Okidoki. Ik zie op Facebook al heel veel waarbenjij.nu's voorbij komen en aangezien school het verplicht stelt - ja bizar, i know!- om een blog bij te houden als je op stage gaat dacht ik laat ik maar eens beginnen.

Na een geweldige inkom in Maastricht ben ik weer "thuis thuis" beland wat betekend dat ik nu écht moet gaan bedenken wat ik nog moet halen - een koffer misschien? - in moet pakken, en nog moet regelen. Aankomende woensdag ga ik voor ruim 5 maanden dit regenachtige rotland veruillen voor.. juist een ander regenachtig land namelijk: de USA. Nou regent het natuurlijk niet overal daar maar in Washington D.C, waar ik heen ga helaas wel. Meestal dan. Ik ga in een Mariott hotel stage lopen op de Housekeeping afdeling. En NEE dat betekend niet dat ik 5 maanden kamers schoon ga maken. Wat ik dan wel ga doen? Tja, dat hoor je wanneer daar zelf ook achter ben (meelopen met de supervisor, nightauditing, planningsschema's maken?)

Maaaar voor we echt 40 uur per week gaan werken - help kan ik dat aan?!- ga ik eerst nog samen met de andere internships naar NEW YORK. Dream come true. Je snapt dus dat ik onwijs excited ben om te gaan. Tegelijkertijd ben ik ook scared to death want ik ben wel 5 maanden weg en moet alles en iedereen hier maar gewoon doodleuk missen.
Hierover nadenken of mezelf voorbereiden is niet echt een optie want A) dan moet ik daar NU mee beginnen en ik moet nog 200 triljoen andere dingen doen en B) ik vind het veel leuker om alles maar gewoon over me heen te laten komen, geen verwachtingen = ook geen tegenvaller toch? Het valt me nu trouwens pas op dat ik geheel toepasselijk luister naar Cups (when I'm gone) en ik citeer: " when i'm gone, youre gonna miss me when i'm gone, youre gonna miss me by my walk youre gonna miss me by my talk youre gonna miss me when i'm gone. " Dat jullie dat dus maar even weten!

Ik ga nu maar eens even opzoeken wat ik eigenlijk nog wil zien in New York aangezien ik naast het vrijheidsbeeld en de empire state building eigenlijk geen idee heb.

MUCH LOVE,

Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Hotel Management School Maastricht student. Going on internship to Washington D.C.

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 6598

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 02 Augustus 2015

Op exchange in Chili

28 Augustus 2013 - 10 Februari 2013

Internship USA

Landen bezocht: