Alleen maar heel hard huilen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Blok - WaarBenJij.nu Alleen maar heel hard huilen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Blok - WaarBenJij.nu

Alleen maar heel hard huilen

Blijf op de hoogte en volg Julia

26 Januari 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS NOG LANG NIET NOG LANG NIET NOG LANG NIET

NOG LANG NIET!!!

nog lang niet. toch? ik moet nog 4 dagen stage lopen. 4 dagen. En dat is nog veel want ik mag opeens weer 5 dagen werken van de week. Nog 4 dagen. Dan zie ik nooit meer die stomme rode lijn van de metro die nooit komt, of de mensen die hardop staan te rappen met hun muziek bij de bus. ni- na - nooit meer. poef bam, is alles gewoon weg. kan het niet aan denk ik. Ik vraag me af wat er gebeurd als ik gewoon illegaal blijf. Ik heb ook al overwogen om maar gewoon met iemand te trouwen, maar dan moet je 2 jaar met iemand getrouwd blijven en ze gaan ook familie enzo bellen om te checken dus het wordt wel een beetje lastig..

Gisteren zijn we terug gekomen van onze laatste keer New York. We sliepen in Marriot Marquis (google maar) waar ze echt de coolste liften hebben (net als Sjakie in de choco fabriek en bij de Hungergames). We kennen iemand die daar werkt en die had natuurlijk ook even Times Square view geregeld. We zijn naar Madam Tussauds geweest (die heb je in Amsterdam toch ook? Ja nou en dat is niet hetzelfde). En naar - komt ie dan - de Lion King. Op Broadway. En de kostuums waren zoooooo mooi. Alhoewel ik stiekem de muziek bij de Phantom of the Opera beter vond. Echt heel vet was het wel.

Waarom wil ik nou echt niet naar huis? Wat is er nou zo leuk hier? Ik ga proberen het even duidelijk te maken voor iedereen die dat zich afvraagt (kan ik me voorstellen).
- (met stipt op 1 ) de mensen. Iedereen is gewoon zo aardig en behulpzaam. En het is helemaal niet zo oppervlakkig als iedereen zegt iedereen is oprecht geinteresseerd.
- Amerikanen kennen geen schaamte. Je kan als je dat wil bij wijze van in je ondergoed naar de supermarkt en dat is niet raar. Je kan keihard op straat zingen in de regen en mensen kijken je niet aan alsof je gestoord bent maar zeggen gewoon "hey that's pretty good".
- Er is zoveel te doen. Of dat nou komt omdat ik in een grote stad woon of niet, er is gewoon veel wat je hier kan doen maar ook in de omgeving.

Oke kom tot de conclusie dat ik het eigenlijk niet uit kan leggen.
Oja ik heb trouwens m'n eerste hamburger gegeten van de week in het Hard Rock cafe. Ik moet je eerlijk zeggen ik vond het niet zo'n succes. Ik ben gewoon geen hamburger mens denk ik, ik ga voor de American Cookies.

Nog een week en dan ben ik weg hier. nog een week een week een week. Ik krijg Fatima's nummer voor als ik ooit nog terug kom want dan mag ik bij haar slapen, en ik moet eigenlijk m'n management stage ook maar in hetzelfde hotel gaan doen want ze kennen me daar toch al en dat is makkelijk snap je? Ik ga iedereen echt missen mucho mucho. En ik ben ook net fan geworden van Tim Mcgraw en Lady antebellum komt als wij net weg zijn en ik wil eigenlijk ook nog naar LA en het voorjaar begint hier al heel vroeg... en het wordt gewoon heel moeilijk om terug te komen. Of om hier ooit te wonen. Ik realiseer me nu pas dat ik écht heel blij en trots moet zijn op alles wat ik hier heb meegemaakt en dat het echt onvergeetelijk is allemaal. Het enige wat ik hier wel mis is stappen. Je kan heel veel dingen niet doen omdat ik geen 21 ben en hier (in DC en Virginia) zijn ze daar echt heel streng in. Heb ik toch nog een reden om naar huis te gaan ;-)

Maar voorlopig ga ik nog even twee weekjes genieten en huilen. Heel hard huilen.

ps; ik heb vandaag voor het eerst 2 kamers schoon gemaakt want mijn schattige hotel gastjes wilden opeens om 1800 nog services en er was geen PM chick. Guess what; ik gooide chloor over mezelf heen en kan m'n broek nu weggooien. Such a pity dat ik 'm nog maar een week nodig had haha.

See u (veel te) soon!

  • 26 Januari 2014 - 06:16

    Janneke:

    Hahaha mafkees! Gelukkig ben je wel al 18, anders zien we je voorlopig niet meer terug zo te lezen ;) Tot heel snel! Kus

  • 26 Januari 2014 - 23:47

    Yvette Fransen:

    wooooooo juul, ik wist dat je het goed naar je zin had, maar dat je zo weinig zin hebt om naar NL terug te komen had ik niet verwacht! Maar chick, weet je hoe goed dat is, en hoe trots je op jezelf moet zijn dat je dat bereikt hebt? Ik baaaaaal dat ik hier weer ben en denk oh pfoeh gelukkig eindelijk thuis ik ga NOOIT meer weg; i wishhhhh dat ik hetzelfde kon praten als jij! Dus geniet nog even enoooooooorm daar, eet 3034280130813 american cookies maar wees ook even reëel want in NL staat ook weer een enorm leuk leven op je te wachten dus wees dankbaar voor alles wat je mee hebt mogen maken:) wijze praat, tijd om te slapen. IK ZIE JE SNEEEEEEEEEEEEEEEEL WOEHEOEEEEEE DIKKE ZOEN!!!!!!!

  • 05 Februari 2014 - 08:24

    Janneke Rooda:

    Hoi Julia, geniet nog van de laatste dagen in Amerika. Je bent nu op reis naar het westen en kan ook van de sfeer daar proeven. Echt geweldig wat je allemaal hebt meegemaakt en gedaan! en voor straks/later..........welkom terug :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Hotel Management School Maastricht student. Going on internship to Washington D.C.

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 6581

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 02 Augustus 2015

Op exchange in Chili

28 Augustus 2013 - 10 Februari 2013

Internship USA

Landen bezocht: